JKL



Weer drie letters. JKL.....

De J was geen probleem, die hingen in de lucht, gratis en voor niks.




Over de K moet ik wat meer vertellen.
Op een zondagochtend vroeg liep ik richting station om een paar foto's te maken. Normaliter is het daar enorm druk, maar ik kan je verzekeren: op zondagmorgen om 8 uur is het uitgestorven. Ideaal voor foto's waar je geen of weinig mensen op wilt hebben. Ik had een bepaalde letter op het oog, die nog moet komen.

Ik liep ook langs de schouwburg, daar onder dat ronde overhangende gedeelte, met die schuine pilaren. En ik zag de K, zo duidelijk als wat. De 'knik' in de pilaar is de weerspiegeling in het glimmende plafond.




De L .... tja. Duizendeneen mogelijkheden. Ik koos voor een raam van het apartementencomplex op de Sijzenbaan. Ik zag ook de L van de Leprawinkel. Dat is een kleine kringloopwinkel waar ik wel eens binnenloop. Nee, te makkelijk.



1 opmerking: