PQR



PQR.
Grappig hoe de drielettercombinaties steeds een andere sfeer hebben. Dit drietal is nogal draderig, doorzichtig, metalig.....

De P, heel kinderachtig, is de andere kant van het muurijzer waar ik de G uithaalde. Maar eerlijk gezegd, ik heb geen andere P's gevonden. Of ik had mijn toevlucht moeten zoeken in verkeersborden of grafitti.


De Q was even zoeken. Mijn zoon wees een keer op een Q op een fiets, maar die was niet geschikt. Maar de gedachte 'fiets' bleef hangen en ik vond vele Q's als je het wiel en de standaard combineert.


Ook de R heeft me lang beziggehouden. Ik zag vele krullen, in hekken, uithangborden of ramen. Maar geen R. Ook geen S, maar dat is voor een volgend blogje.


Ik zag wel een R in deze draden.


Ik vond hem uiteindelijk in de lantaarns zoals ze hier overal in de binnenstad te vinden zijn. Lantaarns zonder paal, zal ik maar zeggen. De R was gewoon een kwestie van even kantelen.

1 opmerking:

  1. Wat heeft Deventer toch een hoop mooie details! (En jij hebt er oog voor)

    BeantwoordenVerwijderen